2012. szeptember 5., szerda

Ia orana

.... mondom majd novembertől "Jó reggelt" helyett.

Tahitin :D



Hosszas kutakodás és nézelődés után úgy döntöttem, a Cook szigetekre túl drága a repjegy. És igaz ugyan, hogy ott az angol miatt könnyebben találnék munkát, ami jelentősen csökkentené a kint tartózkodás költségeit, de az eredeti terv végülis Tahiti volt, és az eredeti ötlet szerint kagylókat gyűjtök a tengerparton és azokat árulom a turistáknak :) Hát azt meg franciatudás nélkül is lehet :D



Szóval irány Taaaahiiitiiii !!!



November 7.
Stilszerűen a nagy Szoci Forradalom évfordulóján indulok. A Kis Szoci (én) forradalma. A "rendes, szürke" életvitel ellen. Megint megyek a semmibe és ettől megint jobban érzem magam.
És februárban jövök vissza.
Hogy mi lesz a 3 hónap alatt, azt még nem tudom :)
Majd megtanulok franciául :-D

Kapcsolatba léptem pár helyi Couchsurfingessel. Meg találtam egy ürgét, aki a magánszigetén lakik Bora Bora körzetében és karácsonyra el akar utazni Franciaországba a gyerekeihez. És keres valakit, aki őrzi a szigetet és eteti a kutyáit. Ez elég jó megoldás lenne szállásra :D


A gond csak az, hogy a legközelebbi bolt (lakott sziget) 20 percre van. Kajakkal :D

Szivás :-D

Bár a tálcacipelés és söröshordó-rakodás miatt már igy is vicces bicepszet növesztettem, lehet, hogy meg se kottyanna az evezés. Meg ahogy látom, ez ott tök normál. Csak fűszoknya meg koszorú kell még :-)





Szóval megvettem a repjegyet, most pedig ezerrel keresem a szállásomat és a kontaktokat, akikkel majd együtt szilveszterezhetek :-D


Az út a semmibe(?)

Tényleg! Ki tud franciául? Valaki összefoglalhatná nekem röviden a francia nyelvtant... :-)

1 megjegyzés: